עמיחי אליהו: "אם שקד תקבל את קווי היסוד – נשב איתה"

    אייל ראובן 1 Comment on עמיחי אליהו: "אם שקד תקבל את קווי היסוד – נשב איתה"

    עמיחי אליהו ב"מהדורת הבוקר": "האיחוד של שתי המפלגות הוא טכני. אנחנו ציבורים שונים. הציבור שאנחנו מביאים זה לא ציונות דתית קלאסית"

    צילום: באדיבות המצלם
    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האחדות בימין: מועמד עוצמה יהודית, עמיחי אליהו שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על האיחוד עם הציונות הדתית. "האחריות הגדולה היא שכולם יעברו את אחוז החסימה. המריבות בתוך המחנה לא הוסיפו לאף אחד. עיקר האתגר הוא להביא מצביעים שהיו מיואשים ולא יצאו להצביע".

    לדבריו "האינטרס של כולנו הוא ממשלה שמקדמת את הזהות היהודית של ישראל. המסר האחדותי הוא מאוד חשוב. אנחנו שבעים ממלחמות".

    ביחס לשאלה האם יסכים לשבת בממשלה עם שקד, אמר אליהו: "אם הם מקבלים עליהם את הדין של הצד הימני של המפה, אין שום בעיה. לא שאני סומך עליהם אבל אינני פוסל. יש איתם בעיה גדולה אבל אם הם יקבלו את קווי היסוד אנחנו נשב איתם". לעומת זאת, הוסיף "עם גלעד קריב לא אהיה מוכן לשבת ולא עם מיכאלי. כל המגמה שלהם להחליש את אחיזתנו בישראל כמדינה יהודית".

    הוא הדגיש כי האיחוד הוא הציונות הדתית הוא "איחוד טכני. מדובר בציבורים שונים. להבנתי אחרי הבחירות מתפלגים. הציבור שאנחנו מביאים זה לא ציונות דתית קלאסית. מה שאיתמר מביא אל העסקה הזו הוא ציבור רחב מאוד, שכולל מסורתיים מצביעי ליכוד, אולי גם אנשי ש"ס, ציבור חרדי, בעלי תשובה, צעירים. אני קורא לזה הציבור האמוני. אנחנו צריכים להגדיל את המחנה, להביא את המצביעים שחסר להם ייצוג".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יפה לבצלאל לתת למרואיין להתבטא פה ושם. שאפו